always look on the bright side of life

Tjena såhär mitt i natten!

Ångrar mig inte en sekund att jag stannade hemma ikväll istället för att gå ut. Satt på Chili Thai ett bra tag, SKRATTADE och pratade om saker som inte ens kan nämnas här, lite för grovt.. ;)   Köpte godis på Kvantum och sen var Jonte så snäll att han kom och lämnade SATC 2 till oss. Jag såg ju inte den på bio när den gick, katastrof! Så nu ääääntligen har jag sett den, tyckte den var betydligt roligare än ettan. Men det hackade så hann inte se klart hela. To bad men bra var den fan.
Imorgon har jag tänkt att sova ut, på riktigt. Måste göra lite matte och samhällskunskap också. Känner för varje dag som går att jag längtar till the future, äventyret. Känns som att jag går och väntar på att det riktiga livet ska börja, fatta mina egna beslut, uppnå mina drömmar. Även att jag är en storsstads tjej, ett litet samhälle där alla känner alla, alla snackar om alla osv är inte min grej. Har iofs vetat sedan jag var liten att jag är det. MEN ska istället vara så positiv jag kan, uppskatta de där små sakerna i livet som gör det. Ta vara på mina sista 2 år i skolan, always look on the bright side of life dumdumdumdumdidumdidum. Låter inte det rätt bra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0