17 år i staden där jag växte upp

VI VANN! Tjalalalaaa GÖÖÖÖÖTT ELLER :D

Återigen måste jag säga att det är så jävla hemskt att sitta vid sidan av och T-I-T-T-A.. MEN imon ska jag träna. Äntligen äntligen äntligen. Jag tyckte vi spelade bra dag verkligen, vinst med 4-1 mot Husqvarna. Nästa hemma match är om exakt en vecka, alltså nästa söndag ;) För er som vill komma och heja på oss. Tycker jag ni kan göra! Tycker också ni ska sätta er framför tv:n helgen som kommer och heja på MIN syster som springer för Sverige i Finnkampen, tycker jag låter jävligt fint. Att jag kommer vara sjukt nervös och skrika halsen av mig är en annan sak.

Ligger i min underbara säng right now, mitt New York täcke är fint! Har en kudde,täcke, affish x3, 2 tavlor, en t-shirt med N.Y på.. JAG VET jag älskar det och kalla mig nörd, stolt nörd :D

Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0