Utkast: April 9, 2010

tjena bloggen :)

Som förövrigt känns lite halvtråkig nu förtiden men ni läser endå! Tackar jag för.

Vaknade runt 10? av att min fina smsade som vanligt, kan ju inte vakna på bättre sätt enligt mig.
Sitter och ska försöka få ihop en svenska uppsats om något mord på medeltiden. Har ni hört så sjuuukt roligt?
Men har bestämt mig för att göra klart den idag så jag slipper sitta med den sista kvällen (somvanligt)
Annars har jag "BARA" tyska läxa, historia prov och geografi prov. Fan Lina detta klarar du! Får väl ta tummen ur och plugga på det, har inte så många andra utvägar en att skjuta upp pluggandet några dagar. Men det ska jag sluta med har jag bestämt. Är ofta överstressad inför prov och sådant för att jag alltid sitter där sista dagen och inte kan någonting. Så nu ska jag ta bort den där stressfaktorn och börja i tid istället. PUNKT.
Så nu vet ni detta, bra va? Känner mig rätt pratglad idag trots att jag inte bytt ord med någonannan än min hund idag. Ska ner till mormor på lunch sen och HON ska få höra på LINAS-TJÖÖÖT.
Folk brukar sluta lyssna när jag pratar om ingenting. Men när jag bara låter allt jag ha i mitt huvud komma ut och munnen går i ett så mår jag alltid toppen inombords. SÅ om jag någongång pratar hål i huvudet på någon av er, då vet ni, då är jag happy!

Solen skiner utanför mitt fönster och min spellista på Spotify ”göttmos”  går på fullt drag här hemma. Orkar inte dra på mig någon DAMN outfit idag så det får bli det kära rödvita stället. Kanske det blåvita. Vi får se. Fan jag tjatar idag :D Känner mig inte helt pigg idag så får se om jag drar till Nettan ikväll. Min fina vän har nämligen fyllt 17 så hon tänkte köra på ikväll. Men jag hör av mig till dig om du läser detta <3 Lyssnar på James Morrison – you give me something och känner att det är dags o ta TAG i uppsatsen så jag får detta underbara ting färdigt någongång. Höhö.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0