torsdag


GREKLAND <3


Nationella uppsatsen (engelska) gick bra idag, kändes så iaf. Då brukar det gå som jag vill! Hoppas på ett klart VG iaf. Om ni noterade och skrev upp det allihopa så skulle jag ju tagit bort min räls den 4:e maj. Men NEJNEJ självklart har vi nationella då så flyttade tiden istället till den 20:e maj. DÅ ska jag le stooort :) Självklart att jag ler nu också men det är inte samma sak. Handen bara flyger upp så fort leendet ploppar upp, det är bara en omedveten reflex. Men det har inte stört mig att ha räls ett dugg. Har faktiskt trivts i det vilket jag ALDRIG trodde jag skulle göra. Jaja.. imorgon är det plugg fram till innebandylaget kommer vid halv 7. Blir lite grillning och sen vidare till hanna och va med mina allra BÄSTA vänner. Fan va underbart det ska bli :)
Frida kommer hem imon kväll alltså. För på fredag kl 10 ska vi på "jobb intervju"..
Nu ska jag sova :)
PUSS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0