starstruck



Sitter och pratar med Frida(världens bästa syster) i telefon :) Vi är inne på gina tricot och tittar på kläder. Eftersom att vi delar garderob shoppar vi genom nätet, tillsammans, bra va? :D Innan hennes träning ska hon kila in på gina tricot och köpa det vi ville ha. Gör det nu då ditt dickhead <3 du LOVADE! hihi
Jaaa jag är inne i en shopping fas där jag vill shoppashoppashoppashoppa. Har inte kunnat bege mig till göteborg eller till Frida dom senaste helgerna.. men snart så :)
Nu kom både mamma och pappa hem, dom är ju för goa! Känner mig iaf mycket bättre idag.. sköönt!
Sitter och tittar på Ellen DeGeneres och njuter av livet, fan vad poetisk jag lät där, eller inte xd hahaha

Fick ett lyckorus genom kroppen helt plötsligt, allt är helt underbart nu förtiden.


vi var snygga i 8:an ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0