torsdag förmiddag

tjenispenis :)
Blev inget bloggande igår heller. Direkt efter skolan stack jag och hanna till stan och gjorde lite ärenden :)
Skönt att ha det gjort nu. Kom hem runt halv 5 och träningen började 5. Fick stressa som fan, men jag hann i tid. Löpning-intervall var det igår, vi sprang i en och en halv timma och sista halvtimman skott och stretchning (stavning). Känns bra inför sista träningsmatchen imorgon trots att mina stortår är som två röda skinn bitar. Har alltså en förjävlig skoskav, har nya skor eftersom dom "gamla" gick sönder och var för mjuka.
Ni får kanske bild på dom någon dag, svarta och rosa puma ;)
Imorgon får jag äntligen träffa min fis! En hel helg med honom, tufft :) <3
Idag ska jag till tandläkaren och förhoppningsvis fixar allt till sig så jag slipper den snart.
Ikväll ska jag umgås med mina bästa.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0