tandställningen borta om 3 veckor :D:D:D:D

Skoldagen gick rätt snabbt idag och shittans vad varmt det varit ute :D
hörde en person:  " åååh vad jobbigt det är såå vaaarmt "..  vad tänker du med? Våren är bland det bästa som finns. Efter skolan gick jag och träffade jennybennybanan och vi har gått runt och varit super nervösa båda två, speciellt hon då :) Såg direkt på henne att hon hade fått beskedet, HON KOM IN :D:D:D:D:D:DD
Hon ska alltså gå IB i Jönköping till hösten när hon börjar gymnasiet. Och det var flera tusen som sökt och endast 300 som kom in i hela Sverige. Jag är sååååå stolt över dig min fina bästa vän!!! För er som inte vet vad IB är så är det ett engelskt program där man läser ALLT på engelska. Måste alltså ha alla hästar hemma för att klara av en sådan linje om man säger så :) Kommer bli vääldigt många galna helger i Jönköping dom 3 kommande åren. Grattis gumman , det är du värd!!!<3

Åkte till tandläkaren runt halv 3 och vet ni vad? DEN SKA UT DEN 4:e MAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOHOOO no more räls eller tåg i min mun. Pappa kommer sluta kalla mig lina loket åhsberg, folk kommer sluta säga att jag får rabatt på SJ. Eve kommer förhoppningsvis sluta sjunga sin "tuff tuff tåget går" sång.
Och jag kommer ha vita raka tänder, BIG SMILE!

När jag kom hem igen stack jag upp till stan och hängde där en stund med dom bästa. Fick med mig två kola yoggi hem ifrån konsum, bland det godaste som finns. Ibland har jag funderat på om mat inte är mitt liv? Om jag inte hade tränat.. herregud vill inte ens tänka på hur jag hade sett ut då :D hahah . .  .

Resten av kvällen har jag tillbringat med min gosgos, han kom hit ikväll :) det var inte planerat men sååå skönt att träffa honom. Hade saknat ihjäl mig tills imon annars.
Nähe nu ska jag skriva klart ännu en svenska uppsats sen släcka.
Imon har jag matte och idrott, hur härligt?
PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0