att ge och ta

Jenny kom runt 5 och vi satte oss på altanen för lite PRIVATE CONVERSATION, mina päron behöver ju inte få höra precis allt vi säger. Satt där ute en stund sen gjorde jag klart(nästan) min svenska uppsats som blev helt okej tillslut. Bara för att jag är teknisk.se så måste jag fråga någon fin människa imorn hur man gör upp spalter i open office o blaa blaa. haha skratta inte jag vet jag vet.. :)
SEN gick jag och jennybennybanan på en liten promenad i vårsolen, satte oss vid fontänen och tog det lungt. Har haft en sån där jenny&lina dag, o dom dagarna älskar jag! big love. Fick ett skit gulligt sms innan av henne i stil med: lina åhsberg du är världens bästa vän!<3
älskar diiiiig JBB

Hur roligt är det inte när någon säger sånt? Man känner sig så uppskattad och det gjorde hela min dag :) Att inte bara ge och ge utan att få tillbaka också. Vad gör det om du skickar ett sms till din kille eller kompis en extra gång och berättar hur bra den är och hur mkt du tycker om en? Visst det finns en gräns men ni förstår nog vad jag menar! Om den inte blir glad av det du säger så gör dig av med fanskapet :) För då uppskattar den inte dig. Kände att jag ville få ut detta bara. Visst jag kanske inte är världens bästa ibland men jag hoppas iaf att jag visar mina vänner att dom är bäst i världen. Att jag uppskattar er mest av allt. Utan er, ingen linasofiaåhsberg, thats it.





J (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0