ser ut som olinda

Jag som skulle somna runt halv 10 idag men klockan tickar på som vanligt på kvällarna.. känns som att en timma är som 10 min ibland. Men jag har sovmorgon till tio imorn så tumme upp för det.
Kvällens underhållning: MSN.
Konstigt att det kan vara så roligt ibland. Men har haft en massa catch up med Stephanie! Några veckor sedan vi pratade for real så vi har missat vad som hänt den senaste månaden och det är en heeel del för oss båda :) Ska strax borsta tänderna och krypa ner. Läsa igenom geografi kapitlet som vi har prov på i nästa vecka, en vecka som kommer bestå av plugg typ. FAN va roligt.. =)

Vet ni? Det är bara 8 måndagar fram till sommarlovet kom Klara och Mathilda fram till igår. I mina ögon låter det wundeerbart och inte alls som en evighet, snart kan man nästan ta på sommaren och allt den har att erbjuda. Blickar framåt med ett leende på läpparna, nu kör vi!
Bara så att alla V-E-T så ser jag ut som Olinda för tillfället. Eve har fått höra på mitt tjat hela dagen lång, hon får ta allt mitt snack jämt och ständigt, detsamma gäller mig. Piff&Puff helt enkelt<3

Till saken nu, mina läppar är svullna, jag har blåsor och sår FÖR ATT jag fick en stenhård boll i ansiktet på matchen i söndags och detta gjorde så att min tandställning "skar" upp och klämde mina läppar på något wierdo sätt. Svårt att förklara men ja.. Df har dom nu svullnat upp och jag kan inte äta, så jag är hungrig.. Ska till tandläkaren på torsdag (igen), får se hur detta ska gå, kan ju knappt gapa. Och jag har inte kunnat skratta idag, det har jag självklart gjort endå men AJ AJ AJ AJ.. Nu ska jag inte klaga mer utan ska stänga ner datorn :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0