torsdagens planer

Lunchen var god som vanligt, Julle följde med också :) trevligt trevligt!
Ska ut med Zorro nu, eller som Johan sa " det är nog Zorro som går ut med dig " psst inte då ;)  jag kan inte hjälpa att jag är lat av mig.. föddes sån.. haha!
Mormor och morfar hämtar upp mig runt kvart i 3 så jag slipper ta bussen till tandläkaren. Måste nämligen åka ett par mil varje gång jag ska på kontroll. Och det är 1 gång i månaden. Så en stor DISS till Gislaveds Folktandvård för att dom inte har "resurserna" för att ta emot oss som har räls. Så en stor HISS till mina snälla morföräldrar som alltid är så sjukt snälla och ställer upp med allting (a)
Nu ska Zorro ta med mig ut på en promenad. Tack för att ipoden är uppfunnen. Kan nämligen inte gå ut och gå/cykla/åka bil/tåg/flyg without music.
Efter jag varit i Värnamo ska jag hem till my deear friääänd Fanny som jag saknar sååå!
Runt 8 kommer tjejerna hit ikväll, färga jessis hår ska vi göra. Och Johan kanske kommer om han blir klar med sin bil. Hope so!
Vi hörs senare ikväll :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0