riktigt trevlig helg

tjeeeeeeena :)
Kommer ni ihåg mig? Lina Sofia Åhsberg heter jag iaf. haha skämt o sido jag har varken haft tid eller ork att hinna blogga i helgen. I fredags efter skolan tog jag det lungt fram till vi hade samling halv 6. Vi mötte Nittorp som ramlade ner från 2:an och vi gick upp i div 3 ifrån 4:an. Got it? Goood! Vi VANN med 3-1, såååå bra. Första halvlek var rätt jämn men pga av vår kondition osv så orkade dem inte med oss i andra halvlek. DÅ känner man resultatet av hård träning! Det vinner man alltid på i längden. Att orka rulla boll och springa i 90 min gör vi lätt. Känns bra inför seriepremiären på söndag. Men det som INTE känns bra är att jag dragit på mig världens förskyldning.. jag VILL INTE och jag orkar inte. Men ungefär halva småland som är sjuka nu känns det som.  så bara att bita ihop.
Efter matchen följde Johan med mig hem :) Det var samling halv 10 på lördags morgonen, åkte till brandstationen, hade olika tävlingar och utmaningar (med fotbollslaget alltså). Det var skit roligt! Älskar att göra saker ihop med daaa team ;) Vi åt sedan thaimat på GIS och hade lite prisutdelning.

Mamma hämtade mig och körde mig till Johan. Det var nämligen överraskningsfest för hans mamma som fyllde 50 igår. Bästa kvällen på länge :) Riktigt trevligt folk och en hel kväll med älskling, kan inte bli mkt bättre <3
Blev sent inatt och vaknade tidigt imorse. Kände mig dålig redan igår så när jag kom hem sov jag i 3 timmar och känner mig fortfrande kass.
NU ska jag plugga på Geografi, vi har prov imorn.. Får se om jag kan gå till skolan, tveksamt. Men måste plugga i vilket fall, jag kan ingenting!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0