provet klart och slapp framför mig





Chaa Chaa Lina här!
Har varit hemma sedan klockan 1. Vi har samhälls prov idag (muntligt) och det var massa tjafs om vem på klasslistan som skulle börja. Så jag erbjöd mig först och nu är jag HEMMA medans ni andra sitter där och väntar på eran tur :D haha. Pratade bara om FN vilket var tur för det va det jag kunde bäst. Ett VG blev det iaf!
Fick tillbaka mina svenska uppsatser idag också och vi får inga betyg men hon sa att det var MVG, iiih SÅÅÅ roligt är det :D eftersom jag älskar att skriva och uttrycka mig i texter osv var det skönt att höra dom orden.. hon frågade till och med om det var jag som hade skrivit det? Hallåå? ser jag ut som en dum blondin eller? xD haha..

Vet ni vad jag ska göra fram till halv 7? INGENTING.. hur underbart låter inte det? Det är så mycket i skolan och träningar nu att jag blir crazy.. så nu ska jag slappa gärnet :D
Tyra Banks Show- The Hills - Hogan Knows Best ska jag självklart titta på.

PUSS.



Kommentarer
Postat av: stephanie ambjornson

HULK HOGAAN<3

2010-04-29 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0