hemma och myskväll framför mig

Kom hem för ungefär en timma sen. Matchen gick väl helt okej, vi hade många chanser som vi skulle satt. Men men bara att köra på igen på fredag. Bra spelat brudar :) Domarinsatsen går ju också diskuteras..
Är besviken över min egna prestation.. var super laddad innan matchen men sen när väl matchen startade var det som att hjärnan lämnade kroppen och vägrade sammarbeta. Nä upp med huvudet till nästa match och sluta sura ska jag istället. Kötta-springa-passa.. ÄLSKA FOTBOLL!!
Älskling smsade och frågade om han fick komma ikväll och det säger jag verkligen inte nej till :) PERFEKT avslutning på detta påsklovet! Hoppas solen lyser som den gör nu sen när han kommer, då ska vi ligga ute och mysa.
Vi hörs senare ikväll TROR jag.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0