fullt ös



SHE'S HOOOOOOME :D

Min pojkvän är så snäll så han ringde och väckte mig runt halv 7? Det är trajet idag och dom startade 07.10, GÖTT MOS en lördag morgon! Somnade iaf om sen och vaknade halv 9. Befann mig hos frisören kl 9. Klippte bara av det slitna, ingen större förändring :) Följde med och hämtade världens bästa syster vid tåget runt 10. Fan längesen jag var uppe såhär tidigt en helg.. men det gåår! Stack upp till Lindex sen och köpte en BH, trosor och ett snyggt halsband med massa kedjor. Nöjd men bara ännu mer shoppingsugen, kanske ska råna en bank? Vill inte röra pengarna jag fick av morfar som är till resan. Tänk vad jag ska shoppa i Florida ;D kommer ha kläder ingen annan har, tumme upp. Om man köper ett linne på tex gina eller H&M har minst 10 st exakt samma linne på skolan. OktoberOktoberOktober, kan inte tiden gå fortare??
Lina kommer snart och vi ska kolla på herr laget vid 3. Gött att matcherna på GIS kör igång igen :)
Och Eve kommer strax, fullt ös denna helgen!
PUSS.



Kommentarer
Postat av: stephanie ambjornson

FLORIIIDA <3

2010-04-24 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0