friday lallaaa

Vårat internet hemma funkade inte igår när hela familjen verkligen behövde det! typiskt.
Har håltimma nu och börjar idrotten vid kvart i 1. Har simning men eftersom jag varit och fortfarande är vrålförskyld får jag vara i styrkerummet istället. Rätt skönt o slippa badet. Har precis haft historia prov som gick helt okej, kunde gått sämre och det kunde gått bättre. Well orkar inte lägga någon större energi på det :)
Träning klockan 4 idag eftersom högstadie tjejerna ska gå på Sigges. Men skönt med tidig träning så man har hela kvällen ledig. Får inte träffa Johan på hela helgen som jag saknar sjukt mkt just nu..
Vi hörs förhoppningsvis senare (om internet funkar)
PUSS.



melissa horn rocks :D
Lät du henne komma närmre
var hon vackrare än mig
det finns dagar som jag tänker
mer på henne än på dig
jag går bredvid men halkar efter
jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken
men det är inte mig du ser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0