back in school

Vet ni vart jag är? JO i skolan.. Har naturkunskap nu och håller på med någon mellanstadie uppgift, känns de som, om mutation. Hoppas lektionen är slut snart för jag och Johan åt ingen frukost imorse, är alltså vrålhungrig! Blir den vanliga frallan som är delicious (typ) Har inte allför många lektioner idag, tur det för är sjuk seg. Känns att jag varit sjuk. Har historia prov imon, har knappt kollat på det. Det får gå som det går helt enkelt.. Ska endå tillbringa halva torsdags eftermiddagen med huvudet i historia boken. Vad jag ska göra andra halvan är hemligt.. ;) hahaha det är något väldigt roligt iaf. Ni får veta ikväll :D
Have a nice day!!
PÄUSS.



JOHAN (L)

Kommentarer
Postat av: mariana DG

gumman har du skaffat ppojkvän (: ?

2010-04-22 @ 21:49:43
URL: http://marianadg.com
Postat av: Lina

yeees :) saknar dig vi måste snacka ngn dag snart! <3

2010-04-23 @ 11:46:04
Postat av: mariana DG

åååh gud va kul :D graatis<3 ja verkligen ;/ saknar dig galet mycket sötnos

2010-04-24 @ 08:17:44
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0