allt detta skitsnack

sitter och stör mig lite smått.. Vissa människor är så fulla av skit. Visst alla snackar skit ibland, jag med och säger inte att jag är den bästa. Men att slänga en kommentar om någon man inte ens känner, påpeka dens utseende eller kläder och vara riktigt elak? Nä är så trött på sånt, känner hur jag tar mer och mer avstånd från sånt. Finns annat man kan göra än att gå runt och störa sig på folk? Och att det är okej att hacka på folk hur som helst? Nä en sak jag har insett. Vissa mognar visst aldrig. Och vissa skulle behöva höra hur fulla av skit dom är. Ibland kommer man på sig själv, varför sa jag det? Vissa saker är så sjukt onödiga och varför tänker man ens så? Men den som inte ens får dåligt samvete utan tycker det är okej att sitta på röven dagarna i ända och snacka.. " men jag känner inte personen" OCH? Hur hade du känt dig om någon satt och sa saker om dig som du inte ens känner? " jag hade inte brytt mig" nehee okej.. alla tar åt sig mer än man tror.
Vet inte vad jag vill säga med detta egentligen bara att jag har tröttnat på skitsnack och försöker ta avstånd från det mer och mer. För ni vet ju hur tjejer i grupp kan vara? Och jag är ingen ängel eller någonting, inte det jag säger heller. Så puss på er som sitter och håller tyst eller säger emot istället! Ni kommer vinna i längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0