vinst

Hej sötfisar :D
Kom nyss hem, vinst idag, 5-3 till oss! Skit bra match, alla jobbade stenhårt, bra spel mellan forwards idag.
Så nu är jag nöjd :) Jag är vrålhungrig verkligen och ska snart äta.
Frida har åkt hem och det är tyst igen, den tjejen hörs verkligen,haha!
Ah ni som känner henne väl fattar vad jag menar. 
Ska till Göteborg på fredag med brudarna och det betyder shopping uta fan =D yey!!
Hela skolan är lediga på fredag, utbildningsmässan är på torsdag kväll. Det ser jag verkligen fram emot, ska tvinga alla förvirrade 94:or till SP09As klassrum för vi är bäst!!

Nu ska jag titta klart på Gossip Girl, söndagens höjdpunkt. Men inte lika roligt att jag måste sätta mig med tyskan som jag har skjutit upp hela helgen, men ni vet hur det blir.
Man tänker, ah men jag gör det snart.. ska bara, ska bara...
och jag är megaexpert på det tyvärr, näh det får bli skärpning Lina,
för hur kul är det att sitta kl 10 en söndagskväll med skiten? inte så!
Nähe nu ska jag äta :)
PUSS.

/ Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0