vi är på gång



Heeeej :)
Befinner mig just nu hos min efterblivna vän med två andra wierdos :D
Vaknade tidigt idag av att frida hoppade på mig.. härligt! Sov lite för länge och va tvungen att slänga i mig frukost, eftersom att jag inte är någon frukost människa alls tvingade jag i mig mackor och fil, man kan ju inte spela match med tom mage. Matchen idag va grymt bra, faan vad bra vi spelade, och vann givetvis :D med 3-1, så skön seger!
Ikväll ska vi va hemma hos oss, laga tacos och mysa! Imorgon är det julskyltning, åwh mysigt är det, lucia kandidaterna ska vi kolla på med, och våran hanna ska bli lucia!! Bara så ni vet så är det sjukt pinsamt att stå där och berätta om sin framtid och vad man vill göra inför halva gislaved, men good luck tjejer ;)
Ha en bra lördag!
PUSS.


Kommentarer
Postat av: mathilda

MIN hannah hoppas jag dock på, hihi ;) hah

2009-11-29 @ 02:19:28
URL: http://tthisisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0