vanilla


halihalå.
Kom nyss hem ifrån badhuset. Hade bad sista timman, själva lektionen sög, kände mig bara som en plaskande bulle xd haha och så simmar Eve förbi som världens fisk.. Duschade och bastade i typ 2 timmar efter med Lina,Eve,Josse och Mathilda. Så härligt att bara sitta och ta det lungt, hårinpackning,skratt, prat om minnen och sen smörja in sig med min lovely vanilj-hudkräm, mhh I like! Och så är det ÄNNU skönare att veta att det är freeedaaaag.  Så nu har jag snart mat klar sen ska jag softa gärnet :D Frida kommer om 2 timmar och det innebär happyface!! Idol ikväll också :)  Imorgon börjar nya Robinson, hoppas det är lika bra som det brukade vara när man var mindre, då satt jag bänkad varenda fredag!
PUSS.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0