S+L




en text som jag skrev den 25:e Juli i somras till bästa vän<3 fyfan vad jag saknar dig..


When you care about someone as much as I do about you my friend, being apart is a hard  thing to get used to.

1 år, ett helt jävla år. Det är så långt tid. Stephie du är en av dom bästa vännerna jag någonsin haft. Tänk om alla skulle ha en sådan vän som du. Vi har skapat så många minnen tillsammans, speciellt de två senaste sommrarna, som jag aldrig kommer glömma. You make me happy beeeeatch. Du är så full av liv, så otroligt fin tjej är du. Always by your side. Vänskapen med dig är något jag värderar högt. När vi sa hejdå idag släppte allt kändes det som, jag grät när jag för sista gången kramade dig på ett helt år. För att jag kommer sakna dig otroligt mycket, mer än du förstår, och jag insåg hur mycket du egentligen betyder för mig min vän... Jag är så stolt över dig steph, du skiter i vad andra tycker och tänker om dig, du går din egen väg, den ska jag följa med dig på. Så länge du behöver mig finns jag här. Du är så långt bort men endå så nära. Vi ses snart maa love. Och jag kommer nästa höstlov som bestämt! Jag älskar dig Stephie <3


Kommentarer
Postat av: stephanie

LIIIINAAA !!!!! OMG JAG FA TARAR I OGONEN :') jag tankte idag OHH TYP BARA 11 MANADER TILLS DU KOMMER OMM MAAAYY GAAAD :D och de e redan jul!!!! bara 6 manader tills jag kommer, kommer att ga snabbt SOM FAN :O redan jul liksom. jag saknar och alskar dig sa javla mycket, finns ingen som du och tjejerna i gvd <3333 har saknat er sa mkt pa senaste tiden. I LOVE YOU DU BETYDER <333

2009-12-03 @ 02:22:06
Postat av: Lina

LOVE YOU MY HEART<3

2009-12-03 @ 10:31:10
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0