silly boy


befinner mig just nu i oasen och har samhällskunskap, ekonomi.Tycker faktiskt det är roligt,
eller det borde jag ju tycka eftersom jag ska gå ekonomi i 2 och 3.  Men
hemskrivningen ska vara klar 2 februari så känner att jag inte börjar med det
riktigt än. Har fått sjuukt mkt prov och läxor nu, varför har man allting
innan loven? Så inte mycket till fritid dom närmaste veckorna, yiha..
Men ikväll är det träning och det ska bli sjukt roligt :D inte tränat på typ 2 dagar..
Så det ska bli skönt att springa av mig!
Men snart är det naturkunskap, vi håller på med en penisuppsats, ( ja ni läste rätt ) haha asså seriöst,
vi går på gymnasiet och måste skriva om sånt? men hellre det än kemi ju :D Ska inte klaga ;)
Puss.



Kommentarer
Postat av: siri

ekonomi är skitkul i början, sen börjar man med likviditetsbudgetar och ränteräkning & då SUGER det! (: uf kommer i alla fall bli skitkul! fast vi tävlar inte samma år. :(

2009-11-25 @ 10:07:34
URL: http://siriakvelina.blogg.se/
Postat av: Lina

ja :) Asså hellre ekonomi än samhäll samhäll.

För jag kommer inte palla historia och politik i två år ;)

saknar dig!!<3

2009-11-25 @ 13:32:34
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0