shake it

Hej bloggen :)
Kom nyss hem ifrån tandläkaren, idag är jag ovanligt trött så somnade nästan i stolen, haha hon frågade om jag ville ha såna ställningar som håller upp käften xd no thanks.. Och när jag låg där med munnen som en boll kom det in en riktig snygging och la sig i stolen bredvid, hahha fyfan, så jag började skratta för jag tänkte på hur kul det måste ha sett ut, då började min tandläkare också gapskratta så vi båda hade roligt där ett tag! hihi så tandläkaren är inte bara tråkigt och jobbigt ;) Gick in på city gross på vägen hem, asså smaklökarna för orgasm över deras lösgodis, perfekt efter tandläkaren :D haha! Somnade i bilen påväg hem och nu ska jag snart upp och bowla med innebandy laget! Ska bara äta mammas goda omelett innan jag går..
Vi hörs sen !
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0