ps I love you..



Halihalå!
Hemma ifrån innebandy träningen nu, eller ja. Den slutade för en och en halv timma sen. Igår stukade jag foten på fotbollsträningen, så körde så gott jag kunde i 30 min sen va jag tvungen att sätta mig. Åh sånt gör mig sur! Men hoppas den håller på matchen på lördag. Just nu ligger jag och kollar på " ps I love you ". Dom flesta har sett den va? Och ni som inte, gå till närmsta affär och HYR den. ååh verkligen en av dom bästa filmerna jag sett. Riktig girliiee film, så brudar, se den med era pojkvänner, dom kommer bli impade ;) haha!
Imorgon har hela klassen utom jag martina, paulina sovmorgon.. vi har drama i två timmar. Fast det är faktiskt rätt kul ibland om jag vaknat på rätt sida ;) nej men gruppen är rolig och just nu övar vi på en pjäs om invandrar ungdomar i förorten. Eftersom jag kan vara liite blyg med hela grejen att prata inför en stor publik eller grupp så valde jag en liten roll, lagom och passar mig.
Min tvillingsyster kommer hem imorgon ifrån Växjö, hon tar med sig sin nya kille Sebastian. Och jag saknar henne skit mycket så jag har varit glad hela dagen för imorgon får jag träffa min styrka! 
Nu ska jag fortsätta prata med lite trevliga personer (a), och titta klart på filmen.
Godnatt.. Hörs imorgon.. wupps blev visst ett långt inlägg idag, men som sagt sugen på att skriva av mig ;)

/ love, live, lina!

Kommentarer
Postat av: mariana DG

babe :)(L)

2009-11-13 @ 16:12:36
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: lina

darling<3

2009-11-13 @ 16:39:48
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0