monday

Hej bloggen:)
Försov mig imorse, eller mamma väckte mig tjugo över 7, sen somnade jag om till tjugo i, hade bara 20 min på mig, stressigt stressigt! Men jag hann i tid till tyskan.. woho, tyska det första man gör på en måndag är ju typ döden för mig xd Efter lunchen gick vi till sporthallen, för killarna hade skol sm tror jag? Men den va slut när vi kom.. typiskt. Åh vad jag saknar skolfotbollen på lundåker, vi va grymt bra och hade grymt kul :D vi kom låångt också, ända till semifinal! Nu ska jag ha samhällskunskap med Gabbe..
Ska till tandläkaren (igen) tio över fyra sen förbi apoteket oså..
Det är måndag och det regnar men jag är GLAD endå<3
PUSS.

/Lina



Kommentarer
Postat av: din anal

bäst är du!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-23 @ 15:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0