I will remember you


frida försökte fisa på eld, men det gick inte för jävla bra, synd det ;) annars hade nog familjen åhsbergs hus stått i eld och lågor.. för hennes fisar är inget att leka med folk, luktar som gammal fil eller ja eller att fisen varit i röven i flera år ;)


Hannas hår, fan orgasm varning! KOLLA :D så fiiint och långt, tjockt och inte ett dugg slitet, vissa har det bra!
Kan ju även tillägga att moi plattade det ;)





frida lockade mitt hår med plattången, resultatet ovan!





tillåt mig.. HAHAHAHHAHAH.. vänta.. HAHAHAHHA !
FRIDA JOSEFINE ÅHSBERG HÄR MITT FOLK, YEAAH!



såhär ser hon ut E G E N T L I G E N min fina tvillingsyrra :DD
haha ! hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0