good damn your beautiful to me


yasss vi kör en dagens också för eeen gångs skull :D



ibland måste man göra saker och fatta beslut som man egentligen inte vill , men som är tvungna att tas.
Aja så är det ibland! Har en skön och härlig känsla i kroppen endå, hell yeah.. lets go !! typ haha :D
Frida vill att jag ska shoppa en massa imon till mig själv men egentligen ( för att hon ska snoo dom hem till växjö ), jag kan hennes trix, mig lurar du inte din pussy ;) muhaha imon kommer hon och det betyder happy face.
Mamma har satt upp någon julgrej i mitt fönster och det var vääldigt viktigt att jag sa julstjärna och inte julskit, hahaa so what enligt mig? Det räcker väl med att sätta upp såna saker 2-3 veckor innan? Mammor ibland.. fast måste erkänna att lite mysigt är det ju allt! Juleeeeen är hääär traalalaa o lyser frid blöööh och där bröts min otroligt vackra sångröst som inte håller för höga toner, och sen vill jag inte plåga min katt som ligger jämte mig heller, hah.. Han slutade plötsligt att vifta på svansen när jag harklade mig och började sjunga.. illa illa Lina !!
Nu måste jag verkligen sova, fast så säger jag alltid men blir verklighet en timma senare istället.
Vill ju vara på topp imon juä, vandra runt i älskade göteborg i fleraflera timmar i affärer, men kan ju alltid ta till godis om jag börjar bli trött ;) funkar på mig!

NÄHE GODNATT :D

Kommentarer
Postat av: mathilda

and i love you!

2009-11-27 @ 22:38:26
URL: http://tthisisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0