friday im in love

Tja bloggen!

Nyss kommit hem ifrån skolan och det är fredag! jublar :D
Började med drama som var tråkigare än vanligt. historia, läxförhör som gick hyffsat bra. Sen en låång håltimma innan idrotten. Jag och en av mina två bästa vänner hanna och miranda, gick till våran gamla skola och hälsade på lite. Och jag kan säga att jag iinte saknar högstadiet och skolan någonting. Allt är mkt bättre på gymnasiet, mkt!! Då ser man också hur mycket man själv ändrats och uvecklats som person, okej inte för att jag varit någon värsting, haha långt ifrån, men man har mognat och ser saker annorlunda än för 2 år sen. Bättre självförtroende,man har insett vilka som är äkta och inte. Och det känns förjävla bra.
Skulle egentligen med fanny,lina, hanna och fika nu efter skolan men jag hinner inte det idag ;S 
För min syrra och hennes kille kommer strax.

Nu ska jag göra lite tee ( te, tee (?) haha, är lite sugen på de just nu och ska kika på H&Ms nya kollektion som verkar vara kanon fin! Och kolla klart på ps I love you, jag somnade innan den var slut igår..
Vi hörs ikväll.

/love,live,lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0