Om det inte går på det ena sättet så går det på det andra...

Fick nyss spotify av en mkt trevlig och fin människa <3 TACK GULLE :D

Pluggat tyska glosor, men jag får inte in dom känns de som, läser dom om igen men läser bara tomma ord, för mycket i huvudet nu känner jag! Nu ska jag äta lasagne och ikväll ska jag somna tidiiigt har jag bestämt, alldelles för trött i skolan nu för tiden.  Imorgon är det Frölunda-HV, go go go mitt älskade VF! Sagt att jag är världens hockey och fotbollsnörd? Värre än killarna typ :D haha, men växt upp med det, och det tackar jag för pappa..
Vi hörs imorgon i skolan förmodligen, tyvärr tog jag inga bilder idag, men var för trött och för stressad för att orka ta några kort.
Nu blir det Ullared :D (på TV alltså )
PUSS.



Kommentarer
Postat av: mariana DG

men eller hur ;o jvla SJ alltså så irriterande så de finns inte<3

2009-11-23 @ 21:40:40
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0