chacha

chaa chaa

Nyss vaknat, orkade inte gå till skolan idag. Känner mig inte helt hundra när jag vaknade och sov inte speciellt bra inatt heller. Snart kommer mamma hem med lunch till mig förhoppningsvis :) Ska kolla klart på alla nya the hills avsnitt idag, måste göra lite matte och histora också. Ska upp till stan om jag orkar, måste in på banken och fixa lite saker, insättningar och grejer, b.la mitt rese konto stephanie ;) Ska nog köpa med mig nya veckorevyn, SOLO och en marabou.
Dom flesta har väl sätt ullared bögens mattiazzzzzzzz "oh oh" och boombrothers- cha cha (krillebooi) HAHAH tjejens bästa vän är bögen :D Tänk han mattiaz kan ju mer om smink osånt är jag!? hm... tahahha

guys, om 11 månader är jag tillbaka.

guys, jag längtar sjukt mkt tbx till USA. Till min bästa vän.
In a year I'm back to the place where I belong.. Säg vad ni vill, dont care. Det är mina mål och mina drömmar.

Kommentarer
Postat av: stephanie

FLORIDA FLORIDA <3 ily

2009-11-17 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0