cha

Hej väldigt mycket hej.

Skriver ett sista inlägg nu innan jag somnar för ögonen och huvudet vill inte som Lina vill right now.
Haft en rolig kväll med mina bästa vänner. Frida och Sebbe gick hyffsat tidigt men förstår dom :) Sen gick Eve och Jonte också efter en stund. Så de blev  vi "singlar" kvar, så skönt att prata ut om allt och ingenting med er. Ni vet hur jag tänker och ni känner mig så jävla väl. Jag kan säga allting utan att skämmas. Åh vad glad jag blir över att ha er. Ni sviker aldrig och man vet alltid vart man har er! Real Friendship kort och gott =D Sen att vi kan sitta och snacka i timmar och skratta åt dom mest sjukaste sakerna  gör ju saken ännu bättre.

Imon blir det Jönköping med la familia och Sebbe. Oh vad jag är shoppingsugen, köpte en del förra helgen men är på't igen ! Känner att jag inte vill punga ut 1500 på ett par jeans så önskar mig dom i julklapp istället, yeah. Velat ha ett par miss sixty länge nu.. Tänk vad mycket klääder och accesoarer man kan få för dom pengarna istället. Och sen är jag ju en tights brud ;)

Och Frölunda slog Rögle idag med, viktigt viktigt !! =D yeah.

PUSS.

/love,live,lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0