can't get you out of my head

Hej bloggen :)
Sov länge idag, nyss ätit lunch och har samling klockan 3. Borta match idag. Inte taggad ett dugg men det kommer alltid när jag går ut på planen för att värma upp, då jävlar! Ska lyssna på mina vanliga pepplåtar nu och packa väskan.

Igår var det riktigt trevligt, tack alla härliga estetare! Efter vi hade varit hemma och käkat åkte vi upp till Mirran igen, då skulle alla gå när vi kom. Så vi städade undan allt medans hanna och mirran följde alla till stationen. Dansade hela kvällen, satte på massa goa låtar, som Oskar och Victor inte tyckte va lika bra.. haha xd Hur kan man ha sex till en rock låt? HAHAHA vissa vet ju ;) Röjde där ett tag, kändes som i somras när vi shakade loss till Beyonce brudar! Jag och mirrans bror kollade på Dart också, haha vi blev idiot förklarade, men jag tyckte det var kul ju, all sport är love! Tänk att pilkastning(dart) är den andra största tv sporten i England efter fotboll?
Nähe nu måste jag dra mig, inte klätt på mig än :) vadå det är söndag, då får man gå i pyjamas tills man ska ut bland folk! PUSS.


Kommentarer
Postat av: mathilda

så fin!

2009-11-22 @ 14:48:11
URL: http://tthisisreal.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är fin putte <3

2009-11-22 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0