ängeln i rummet

Hej :)
Sitter i skolan nu, har naturkunskap men jag är nästan klar med min uppsats så sitter och pratar och lyssnar på musik istället!
Ikväll är det utbildningsmässan! ALLA kommer till SP09A s klassrum, vi bjuder på fika(kladdkaka) och berättar för er att ni SKA välja samhällsprogramet, så de så :D hih!
Ska vara i skolan heela dagen och kvällen, kommer bli en lång men mycket rolig dag hoppas jag på :)


Imorgon ska jag till Göteborg och Eve och Mirran! Som jag längtar (a)
Jag ska shoppa också givetvis, måste hitta ngt vitt till parken med, dresscoden är ju vit, vill hitta något som man kan använda många gånger, oftast är ju vitt något man bara har på sig på tex skolavslutningen vid sommaren och så..
Men har sett en snygg på bikbok, hoppas den finns kvar.
Och imorgon kommer min syrra hem också, lite systervård i helgen och en stor kram av henne, känns som att jag behöver det.. jag älskar dig frida och saknar dig varenda dag!
Det längsta vi varit ifrån varandra på 16 år är en och en halv vecka, så antar att jag fortfarande inte vant mig.. men jag klarar mig!
Nu har vi rast snart och ska gå och köpa frukost, magen kurrar lite föör högt.
PUSS.

L+S= <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Det ÄNDA som är jobigt med att inte bo hemma är att vara ifrån DIG. Just idag är en sån dag där jag bara tänker på dig heeeela tiden!! Saknar dig jättemycket idag! Lite sådär gråtfärdig typ..

Försökte ringa dig men du är ju på utildningsmässan, men imorgon så får jag träffa dig :)

2009-11-26 @ 18:46:24
Postat av: stephanie

i love you girl (:

2009-11-28 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0