250 kg kärlek

tjenis penis!

Blev sent igår, somnade runt halv 3.. Jag och frida låg och pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt, jag ägnade nog 2 timmar åt att prata om mina drömmar och USA, hon skrattade bara åt mig för jag älskar det och sa " ååh" i typ verenda mening. bara 11 månader kvar nu.. BARA, haha !
Vaknade runt tio idag av att ett miffo plingade på dörren, så enda fram tills nu har vi tagit det lungt. Och nu ska jag och frida upp till ishallen där mirran och eve redan är. Kolla på Jonte och sen vid 3 är det julskyltning i stan och lucia kandidaterna står vid hotellet. Gav hanna lite goda råd innan, erfaren som man är (not) haha ;) Det kommer gå fint vacker!! Och en sak som jag funderat över, varför har jag aldrig upptäckt cubus innan? klart jag har varit inne där men aldrig köpt något direkt så, but I love cubus from now!
Och Mariette åkte ur Idol i fredags, nja tycker Calle borde åkt före henne. Men mina 2 favoriter är kvar iaf.
Nu ska vi bege oss uppåt, om frida kan äta klart någongång, herregud hon äter som en häst. Stina jag tycker synd om dig :D


gammal bild sedan 8:an tror jag, hihi gullig dubbelhaka ;) morrmorrrawrrawr
PUSS.

Kommentarer
Postat av: stina

hahahaha jag tycker om henne fast hon äter som en häst :D

2009-11-29 @ 20:46:08
URL: http://eeki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0