tonight’s gonna be a good night




Vaknat precis, bad lina men jag struntade faktiskt i tyskan idag. Men gå upp klockan 7. För att sitta på en lektion där man bara kollar på film typ, sen har vi hål mellan 9 - 12. Så olönt verkligen. Så jag sov istället. Okej jag får frånvaro men första jag får på en heltermin, och det är sista dagen idag? Första gången jag inte bryr mig alls. Inatt hade jag en sån natt där jag verkligen inte kunde sova, det gick inte. Vände och vred i flera år kändes de som. Asså det är helt sjukt, men några gånger per år får jag en sjuk tanke när jag ska sova, typ att någon i min släkt eller familj plötsligt slutat andas, det är fan skit läskigt, tänk er själva, att ligga där och tro att typ din farmor har slutat andas. En gång var jag tvungen att ringa ner till mormor och morfar mitt i natten och kolla att allt va okej. Låter helt sjukt detta xd  hahaa inatt sprang jag in till frida och ba "lever du!?" halvt vaken och halvt sovande. Oj vilken blick jag fick! Hoppas detta går över snart, för det är inte kul. Nä somnade runt 4 inatt, och om jag hade gått på tyskan och sen ruttnat på skolan i 3 timmar, hur trött hade jag inte varit ikväll lix? och det får man inte va :D Nu ska jag mysa framför TV:n med vaniljfil och frosties.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0