tja torsdag

Chaa Chaa!
orkade inte blogga igår (förlåt) men har så sjukt mycket plugg nu.. 2 bigbig prov och massa läxor, så just nu priotiterar jag det.. Har engelska nu, tycker dte är ganska lätt och jag har ipoden i skåpet, så inte allför pepp på att plugga. Jag har börjat skapa ett beroende som egentligen inte är så bra, jag MÅSTE ha musik i öronen när jag ska plugga eller jobba.. tror inte jag är ensam. Kunde inte träna igår heller, jag har fått en till knöl på vänstra knäet.. faaan vad ledsen jag blir ;/ jag vill verkligen träna och denna säsongen har vi gått upp en division också ( div 3 ).
Jag vill utvecklas ännu mer och springa skiten ur mig där ute på kanten..
Klara har musik iaf till oss andra ;) haha så jag klarar mig. Idag slutar jag tidigt, eller ah tidigt o tidigt men kl 2! Då ska jag hem och plugga sen gå upp och titta på träningen.
Rätt tråkigt på bloggen för tillfället men veckorna ser typ lika dana ut varenda dag. Snart är det iaf lov,jul,nyår.. Jullovet är det skönaste lovet som finns, höstterminen är paiiin!  Men snart är det över och fan vad skönt de känns!!!
Nu ska jag väl plugga på presens och imperfekt, avis va?
PUSS.''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0