the voice inside my head

Tjenis penis!

Tar en liten paus ifrån mitt pluggande, för fan vad flitig jag känner mig. Men ska strax skriva lite mer anteckningar.
Mamma tyckte jag såg för trött ut så hon tyckte jag skulle gå en sväng runt kvarteret,
kanske följa hennes exempel? Nja,
för det första är det kallt ute, för det andra så är det mörkt. Innan fick jag plötsligt en kick,
 jag ville ut och jogga, bara springa
hur långt som helst, känna flåset. Men självklart kan jag inte det,
asfalt och lina åhsbergs knän går inte riktigt ihop i nuläget.
Så sitter ihop kurad under mitt täcke som en liten boll och lyssnar på boys like girls istället,
 funkar det med :)
Var en väldigt konstig dag idag och usch faktiskt. Men har varit sjukt glad idagendå :D
På samhällen började jag plötsligt sjunga
" gå på disco rulla hat med suntrip varje natt" och viiilken blick jag fick av lina xD
haha! Som i 9:an när jag började
sjunga på någonting som fick mig att as garva, tror jag är expert på att skratta åt mig själv
och mina egna skämt
. haha 9D tror ni fattar vad jag försöker förklara här.
Alltså, jag as garvar i 5 minuter åt någonting jag tycker är kul,
men ingen fattar åt vad. Men sånt är ju sjukt roligt.. makes me happy!
Känner att jag ska stänga av datorn och yeeeei plugga grekisk litteratur,
kom på att jag har tyska glosor tills imon också..
fyfan, save me, someone..? nähepp ;).. men snart lov och damn va skönt de ska bli!
Får väl stå ut det sista nu.
SÅ tjaadå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0