thats right

Ligger och kollar på Nobelpriset, haha jag vet xd. Barack Obama är bra för USA och världen. Inte insatt någonting i sånt, men hans tal var bra och hans tankar och ideer hoppas jag går igenom.. Sen tycker jag det är grymt häftigt att han är den första svarta presidenten i USA.
Vaknade nyss, sovit sen klockan 10 igår kväll. Men det känns inte endå.. Åh jag som ville titta på herr matchen ikväll, och imorgon kväll hoppas jag kunna titta på New Moon med Hanna & Mirran. Den går klockan tio, mys.
Och imorgon kommer Frida hem, Sebbe har hon med sig. Och massa saker händer i helgen ju..
Hoppas det här svineriet går över, hahah där var jag rolig va ;) haha :D
Nu ska jag titta på extreme home makeover, bara jag som lipar lite då och då när man kollar på de?
PUSS.


vi och sara löfgren i Varberg, precis när vi börjar 1:an ..


Kommentarer
Postat av: siri (:

förstår dock inte hur en man som har arméer och soldater i typ världens alla länder kan få nobels FREDspris (:

2009-12-10 @ 14:53:04
URL: http://siriakvelina.blogg.se/
Postat av: Lina

jo sant :)

Men han är fan så mycket bättre än Bush iaf!

2009-12-10 @ 15:59:56
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0