sweet

åååh vad sur jag blir, hade skrivit ett rätt långt inlägg men det publicerades INTE!

Ligger här i min för varma säng med datan i knät.. svettas och fryser på samma gång. Mår inte för bra alltså, fy!
Pratar med min bästa på msn, åh jag saknar henne mer än någonsin just nu. Våra planer, damn vi är excited över allt som kommer hända, så roligt! För det är just det man har med henne, roligt och trivs i hennes sällskap. I Love you S <3  Dom har 20 grader i Florida nu, hate you baby.. haha du har det bra du :D

Sovit sens halv 4 nästan, gick upp för att äta och kolla på bonde söker fru, oskyldigt dömd med såklart.
Känner mig totalt utslagen, vafan sprutade dom in svininfluensan istället för att skyddas mot den?
Blir ingen skola imorgon för min del, missar engelska provet, too baad ;) men får väl göra det nästa vecka istället, strunt samma faktiskt..
Är sugen på en riktig shoppingrunda, men mormor har lovat mig en snart, så happyface over that !
Nu ska jag försöka sova. See you guys !

PUSS.



två mobboffer idag på hålet, Lina & Alicja :D <3


fisen <3

Kommentarer
Postat av: alicja

vi är inte alls mobbade................. 8-)

2009-12-10 @ 01:47:10
URL: http://alicja.devote.se
Postat av: mathilda

Hahah, det är nog inte bara en som är en kaktus ;D

2009-12-10 @ 08:24:45
URL: http://tthisisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0