skogen

halihalå!
Nä fy nu är jag riktigt rastlös, degat i flera dagar nu. Nu vill jag göra saker!!!! hitta på något, träna,shoppa,träffa tjejerna, vad som helst!
Ska iaf träffa tjejerna på måndag. Toppen :)
Dog när jag pratade med bästa innan, hon hade shoppat sjuukt snygga saker lät det som, hatar dig! :)
Och varför visar dom alla bra filmer på TV nu? Bara för att det är jul? knäppt. frida borstade mitt hår innan när vi kollade på film, åh hallelujah. Skönaste jag varit med om på länge..

Åker till stugan imon och kommer hem på söndag. Ska faktiskt bli mysigt, hörde ni? Woow. Nä jag hatar för det mesta att följa med upp dit, den ligger mitt i skogen vid en sjö. Visst mysigt nu på vintern när man kan åka skridskor och grilla osv. O på sommaren OM man kan bada och sola. Men annars suger det rent ut sagt. Kan ju inte påstå att skogen är min grej direkt. Men ibland är det skönt att komma upp dit, känna lugnet och tystnaden. Nä är en storstads tjej, alltid varit. Trivs bäst där. Är nog ensam i min familj om att tycka det. Dom andra tillbringar hellre 1 vecka ute i no where än att vara i en big city. Obegripligt i mina ögon men tur att vi är olika :)
Ska iaf njuta och försöka uppskatta skogen så mkt jag kan ;) Vi ska förhoppningsvis grilla och pimpla. Muhaha jag äger på det, alla vill byta hål med mig hela tiden. Men jag får upp fiskar vid vartenda hål jag än sätter mig vid. haha lite små kul.
NUUU ska jag sova. Blev ett långt inlägg.
Vi hörs på söndag. Ha det gött
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0