run

kör en sån här super tråkig lista!

Dagens humör-
överspeedad!
Dagens klädsel- hm.. olika, men mest träningskläder och mjukis
Dagens frisyr- utsläppt och uppsatt på träning givetvis
Dagens hjälte- mina fina vänner
Dagens bästa- att syster kom hem och träningen
Dagens sämsta- att jag glömde halva min replik på teatern uppvisningen idag
Dagens roligaste-  hela kvällen
Dagens godis- lösgodis
Dagens mat- mycket
Dagens drog-  boys like girls
Dagen kram- fridaaa
Dagens puss- fridaa



trääänaaaaaaa!



Wei det var huuur kul som helst idag, inte tränat på en vecka(jobbat) och kände hur mkt myror jag hade i benen. Springa , springa, springa..love. Det kan ge mig en sån kick och jag älskar det! Då känner jag mig trygg liksom, något jag är bra på! Frida kom hem vid 8, haha vet ni? jag började fan gråta xd men de känns så skönt att ha henne hemma igen. Allt släppte typ. Saknar henne så mycket under dagarna. Men jag klarar mig alltid.
Gick sedan upp till en av världens bästa människor och hade mys med gänget. saknat oss och er sjukt mycket. Blir inte att man träffas lika mkt längre pga en bor i Växjö, olika klasser, nytt folk, träningar m.m. Så de va skönt att allt va som vanligt, behövde de kände jag. Älskar er knäpprövar!
Och jag säger de igen, tagga måndag! Åh nu ska jag krypa ner under mitt New York täcke (a) natti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0