massa tjat om den där julen

åh shit.. tror min mage sprängs snart. Känner mig gravid, hur nu det känns men kan tänka mig xd Vill inte stoppa en bit prinskorv eller janzons i munnen på lääänge!! Haft en trevligt julafton med fina presenter, lite smått och gott sådär. Den bästa av alla får ni kaanske bild på imon. Fick iaf en shoppingrunda av morfar, kommer sitta fint. Längtar ihjäl mig efter att shoppa loss rejält :) Härligt. Släkten gick nyss hem. Trött som fan. Känner för att gå ut och springa imorgon, sjukt mycket spring i benen och rastlös.
Men haft en mysig och rolig dag. Blivit totalt söndermobbad av min bror och kusin .-. men sånt man får ta ;)
Och frida är du av med oskulden? haha ungefär såna frågor haglade över oss..
Hoppas alla haft en asbra julafton, hur överkskattad den är. OCH somnade igenom typ halva Kalle Anka som vanligt. Neh har sett samma grejs i 16 år nu. Visst det är la kul oså. Men man säger ju alla repliker innan dom sagt det själva. Diggar iaf  " bariapappaa pi pi pi pi " haha någon som fattar? Man får sig iaf ett gott skratt. Mest för att min farbror är den roligaste jag känner. Man har INTE tråkigt i hans sällskap kan jag lova, käften går i ett.

Här kommer iaf några fula julbilder. OBS min morfar som tagit bilderna med sin kassa mobilkamera ( han tror han är cool och inne för att han är blixt på mobilkameran och faktiskt förstår hur man gör ) hihi!






hahhahahahah säger jag bara! Mamma,jag,mormor och min smått efterblivna syster.


GULLIGT SOM FÅ :'(


HAHAHA ni vill inte veta xD

go jul för 2000 gången, logga bara in på facebook. Nog aldrig läst så många god jul eller hur " nöjd jag är med mina julklappar och mätt efter all mat "
näh trött på julen såhär på natten efter en hel dag.
JAG VILL HA SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: stephanie

hahahahahha vad sager dom om fridas oskuld? :O xD

2009-12-25 @ 03:05:54
Postat av: Frida

Hahahaha dom frågade om jag o Oscar/Sebbe har haft sex, hur stor k*k Sebbe har osvosv sånna frågor...hahahaha dom skulle bara veta ;) Steph, I love you <3 Lina, du med < .

2009-12-25 @ 13:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0