lucia

gokväll
Inte orkat uppdatera idag, kände mig fortfarande dålig när jag vaknade imorse så blev inget nere på fotbollen. Övningskörde lite efter lunch och det gick intee bra idag, men aja snart kommer jag va en gliiiiidare, haha :D
Mirran kom vid 5 och vi fick vänta på att Frida skulle bli klar som vanligt, seriöst tidsoptimist min syster..
Sofie väntade utanför kyrkan, vi intog a bänk in tha chuurch. Det började vid 6, och det tog typ 45 min innan lucian kom in, liksom vi var inte där för att lyssna på psalmer och manskören, utan lucia! Rätt långtråkigt alltså men det dög. Eller sugge underhöll sig iaf, haha du är knäpp. Och jag underhöll mig också (a)
vet ni? nä det vet ni inte.. haha, min älskade pappa grillade ikväll, faaaaaaaaaaaaaaaaan va gott de va. DAMN, grillat på vintern, kan säga att det sitter fint! 
Gjorde bort mig lite i kyrkan (som vanligt), batteriet till min mobil tog slut preciiis när lucia kom in i kyrkan, givetvis. Så kunde inte ta kort för det, tror ni inte jag utbrister höööögt och tydligt " faaaan, helvetee "   ehee, smart lina..   men men :D Tror inte det är så smart att skrika så i kyrkan med tanke på blickarna jag fick.. wupps!
Blir tidigt ikväll, upp vid 7 imorgon.
PUSS.


MÖSSA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0