love drunk


hahaha vilka gigantiska kinder, man vill ju ba peta på dom, nypa lite också ( jag och frida btw )

Växjö idag va toppen med världens bästa. Shoppade ännu mer, så nu klarar jag mig ett tag. Blev ett par lovely Miss Sixty jeans m.m ..
Det är så himla skönt med lov. Att bara göra precis vad man vill, låta stressen rinna av. Underbart!
Imorgon ska jag sova lääänge, eftersom jag inte är någon kvällsmänniska direkt, alltid trött på kvällarna, så är jag inte trött imon kväll/natt om jag sover längre på morgonen ( haha öh rätt uppenbart förresten) (a) Haha ibland är jag så trög så det finns inte.. Eller förvirrad? Både och tror jag! Haha :D
babblar om konstiga saker nu, så istället ska jag äta chips och dricka julmust. Min favorit nuförtiden.
hoppas alla ser fram emot ett nytt år? tycker jag ni ska göra!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0