lista2

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

Lovar du att vara ärlig? Yes man

Du heter: Lina

Smeknamn: inget

Låt som när du är ledsen sörjer till: ingen

Beroende av: boys like girls

Vad tror folk om dig: ja vad tror ni?:)

Stämmer det: upp till folk

Vad får du oftast komplimanger för: jadu.. mitt hår kanske? äh ingen aning

Vad säger du för att imponera på någon: det beror på vem det är

Hur imponerar man på dig: folk som vågar va sig själva och stå för det, älskar roliga människor

Brukar du skratta för dig själv: HAHA ja (a)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: priivat

Var bor du: Gislaved..

Trivs du där: gör jag väl, men kommer gå ut skolan sen bye bye

Äger du några converse: 3 st <3

Sprit, cider, vin eller öl: cider

Brukar du bli för full: nej

Är du allergisk mot något: nupps

Hur svarar du i mobilen: hej det är lina, hallå, ah hej

Antal timmar sömn inatt: många

Brukar du komma i tid: ja

När mår du bra: utomlands med människor jag tycker om

När blev du fotad senast: igår

Hur känner du dig nu: bra

Vanligaste färg på dina kläder: det är olika faktiskt, men svart

Vad tycker du om fötter: UÄK

Vad saknar du: USA

Hade du en bra kväll igår: YES ;D

Favorit dryck på morgonen: mjölk

Är du blyg: ibland

Sysslar du med någon idrott: självklart, fotboll och innebandy

Har du spytt offentligt: ja

Är du bortskämd: hehe mja

Vad gör du i morgon: skola och parteeeey

Har du bra vänner och äkta vänskap: OM jag har

Gillar du golf: ja

Är det okej att gråta: ja

Bär du glasögon eller linser: glasögon ibland

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej

Vill du ha barn: jadå

Är du bra på att laga mat: ibland

Är du flygrädd: haha ne

Hur vig är du: pff jag är fotbollstjej, så tyvärr inte..

Är du musikalisk: haha nej..

Vad dricker du helst när du är törstig: water

Vilken är din favoritglass: ben and jerrys cookie dough

Tror du på ett liv efter döden? faktiskt

Vad äter du helst när du ser på film: chips

Har du tandläkarskräck: jag bor där känns de som så nej

Vilken ögonfärg har du: blue blue

Röker du: verkligen inte

Hur ofta tränar/motionerar du: varje dag utom måndagar

Senaste låt du hörde: go - boys like girls

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0