lina har en åsikt

jag har bestämt mig för att 2010 ska bli ett bra år. Detta senaste halvåret har varit sådär faktiskt, har ju mått bättre. Måste börja uppskatta mig själv mer, ta hand om mig själv och ta mig själv i första hand i många lägen. Har gjort tvärtemot den senaste tiden. Lina har jag gömt någonstans långt inne. Ångesten och ett dåligt självförtroende har jag låtit ta över istället. Bad bad. Men jag antar att man har såna perioder i livet. Men det ska man fan inte behöva ha. Jag har ingenting att må direkt dåligt över det. Istället för att inse att jag är bra, så har jag nervärderat mig själv. Om jag misslyckats med någonting så har jag förstorat upp det istället för att glömma och fortsätta köra på.
Man måste sluta jämföra sig med andra hela tiden. Vart du än befinner dig så finns det folk som är snyggare, har lite mer pengar, snyggare kläder, spelar på en högre nivå inom idrotten än vad du gör. Men du är väl inte sämre som person bara för det? hatar egentligen den klyschan, men det är sant. du är bra som du är..
Varför gå runt och jämföra sig med andra hela tiden, näh ska istället börja leva och njuta av mitt liv.
Man inbillar sig saker om sig själv som egentligen inte är sanna. Man är inte så dålig som man tror.
Kom på mig själv med att tänka nu " är jag en fjortis för att jag har en dålig period?" " Vad tycker folk om detta inlägget?"  Men fan SKIT i det, ni får tycka vad ni vill. Vet inte vad jag vill med detta inlägget egentligen. Skönt att skriva av sig bara. Jag tycker att andra människor är sjukt bra för saker dom gör. Varför skulle inte jag kunna vara lika bra då? Så 2010, kom och ta mig :D haha!
Och till mina älskade vänner, ni är så jävla bra!
och till Lina sofia Åhsberg, DU är bra!

PUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0