I said brr


gammal bild!

Hej :D
Var uppe på träningen innan och tittade på, åh det finns inget värre tror jag just nu än att behöva sitta bredvid.  Asså damn vad kallt det är ute ;O men det är skönt och mysigt tkr jag, hellre kallt än regn o slask.. Imorgon är det freeedaag! WEI. HAPPYFACE
Och frida kommer hem, vi ska mysa. Eller hon ska mysa jag måste plugga =/  Känns såå kul att ägna hela helgen med näsan i en litteratur bok, men men sånt man måste göra ibland! Jag ska köpa världens fetaste godispåse med har jag bestämt, muhaha!  Matchen blev inställd på lördag också. Var det träningsmatch med fotbollen på söndag brudar?? Åh vad jag ser fram emot årets säsong, känner på mig att dte kommer bli great!
Nu ska jag titta klart på hockeyn sen ska jag krypa ner i min lovely bed!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Härligt med plugg Lina :D HAhah :) God mat och godis är typ det enda jag tänker på, men kommer väl dö eller nått om jag äter sånt nu haha :'D

2009-12-04 @ 16:41:38
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0