I don't wanna be without you

Ändrade planer, blir ingen stuga idag. Och jag jublar :D Visst det snöar och sånt idag och är säkert jääätte mysigt däruppe i skogen, men nej tack. Hoppas på att få träffa tjejerna sen. Något ska jag iaf göra. Rastlös är bara förnamnet. Har lust att ta nästa flyg ifrån landvetter just nu och bara åka någonstans.. hade inte varit fel! Någon gång i livet ska jag göra de, bara dra utan för varning. lite busigt men vadå man lever bara en gång. Gör det DU vill och känner för, det är DITT liv. Ta chansen innan den glider ur dina händer, innan det är för sent..






Kommentarer
Postat av: mathilda

Precis, ta chansen:DD haha.

hur blir de för dig till nyår gumman? svara till min blogg(a) haha.

ehm, älskar dig med <3

2009-12-26 @ 10:40:06
URL: http://tthisisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0