hockey


todays practise


rögle- F R Ö L U N D A <3<3<3



niklas andersson! 
3 mål sist, hoppas på poäng idag också.
För er som inte vet så tycker jag ni borde veta att jag är sjukt hockey intresserad, onormalt mkt för att va tjej. Eller sport intresserad över huvud taget, speciellt fotboll. Och jag  ä l s k a r  Frölunda, växt upp med dom.  Farbror spelade där i kanske 12 år och kusin för några år sen, så vad annars ska jag hålla på ?:D Jag älskar att titta på hockey! Om jag bott i Göteborg hade jag haft säsongskort på både fotbolls säsongen ( ifk gbg ) och hockeyn kan jag lova er :) Kalla mig störd för att jag är nörd, haha yeah det rimmade, skit samma. Idrott gör mig glad på något sätt.. Otroligt hur högt man kan skrika när sitt lag gör ett mål, men jag fattar inte heller hur man kan sitta tyst som en mus när älsklings laget gör mål. Skriker nog ännu högre när det andra laget gör mål, men då är dte inga fina ord som kommer ur min mun ;)


"mina" KUNGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0