feelgoood

Cha cha !
Sitter på engelskan nu, men ingen lärare här inne!
Säger bara en sak: aj min arm xd Inte helt lätt att klä på sig imorse..
Har feber osv, men onsdagar har vi såna lektioner man typ inte kan missa, för jag orkar inte sitta hemma och jobba igen allt.  Och jag och lina ska äta på chili thai på håltimman, det får man fan inte missa asså :D Lina tyckte att jag såg ut som en zombie.. ja tack du darling, jag känner mig precis som en ! :)
Sitter och lyssnar på Empire state of mind - Jay Z. Som jag längtar..

imorse när jag satt och åt frukost, hade jag som vanligt på MTV. Lady Gagas- Bad Romance spelades.
Har ni sett den videon? Tror inte hon har en enda normal video eller ett enda normalt klädesplagg. Okej hon är speciell och sånt gillar jag när folk vågar sticka ut, men ibland undrar man ju om hon hade huvudet mellan bena när hon klädde på dig? Eller så borde hon sparka sin stylist.. Men grymt bra musik iaf, men undviker musikvideorna ;)

Ikväll ska jag till Borås och kolla på kusin vitamin :D  växjö <3

PUSS.





Kommentarer
Postat av: stephanie

hahah jag alskar den new york laten <3333 lyssnar pa den varje dag och tanker pa dig typ varje gang jag hor den hahaha :D

2009-12-09 @ 21:40:28
Postat av: stephanie

hahah jag alskar den new york laten <3333 lyssnar pa den varje dag och tanker pa dig typ varje gang jag hor den hahaha :D

2009-12-09 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0